torsdag 6 oktober 2011

Varför?

I morse vaknade jag av att dottern F kom in i sovrummet och härjade om att hon inte hittade sin skinnjacka, och att hon missat bussen, osv osv... och jag säger då åt henne att stänga för så hundarna kan vara ensamma så kan jag skjutsa in henne till bussen i N-e, men då säger hon att dottern A är hemma pgra av att hon visst slog huvudet i en karusell igår, på marknaden och hade fåt en bula!?! Ehhhh..?

Kliver upp och hinner bli lite upprörd på vägen upp. Talar om för dottern A att
man minsann inte kan vara hemma pgr av det: "Kliv upp och ta 2 alvedon och åk med in till skolan!" Ordväxling följer och jag känner hur blodet pumpar runt i mamman...sedan börjar det svartna och jag hinner säga: "Nu svimmar jag oxå..."

Och:Pang i golvet...där ligger mamman...

Då blev det i af fart på dottern ;)

Det "lustiga" är att jag igår sa högt: "Nu är det 1½ vecka sedan jag svimmade, så nu kanske det är över då..?" TJOHEJSAN - KOM SOM ETT BREV PÅ POSTEN!?!

Alla prover är normala, de hittar inget som helst fel på mig, och ändå så bara svimmar jag???HELSKUMT!!!

kram kram

1 kommentar:

  1. oh vad skumt att du svimmar sådär..måste vara läbbigt, speciellt när proverna är bra!

    SvaraRadera