onsdag 26 oktober 2011

Hittade!

Ja, naturligtvis hittade jag värdechecken så idag bär det av till Intesport. Är himla sugen på att köpa en vit jacka. VIT??? Ja, opraktiskt så det förslår  - jag veeet! Men jag har ju faktiskt inga småbarn längre, och då jag tränar med hundarna får jag väl ta en annan jacka helt enkelt...har inte bestämt mig, och jag måste prova den först... ni får veta senare hur det gick !

I dag ska jag först på utvecklingsamtal med dottern A, och sedan åker jag in till Stockholm för en date med mannen igen! Men den här veckan bor även hans jobbarkompis där i lägenheten så jag vet inte om vi är där eller om vi ger oss ut på äventyr...

kram kram

4 kommentarer:

  1. Bra att du hittade checken, skall bli kul och se vad det blev för något. Jag hade en vit jacka som jag trivdes med, det var inte så opraktiskt som jag trodde. Men så ville äldsta dottern ha den och hon behövde en ny vinterjacka så hon fick den :) Kram

    SvaraRadera
  2. va bra du hittade den, hoppas utv.samtalet blev bra må gott

    SvaraRadera
  3. Så bra att du hittade värdechecken och i ganska god tid också :-)

    Vit är ingen färg för mig, jag är himla duktig på att spilla ;-)

    SvaraRadera
  4. Men vad jag missat.... massa annat i huvet än bloggisfären! Flåt...

    SvaraRadera