fredag 21 oktober 2011

En idé!

Vågar jag? Kan jag? Skulle det vara intressant?

Ja, det är tankar som far genom mitt huvud. Att prata inför folk är ju något som jag inte har några problem med, och nu har jag fått idén om att jag kanske rent av skulle ut och föreläsa..?

Jag får ju ofta höra att jag INSPIRERAT folk att gå ner i vikt, och kanske ska jag sprida detta budskap? Med humor, och en portion allvar, och faktiskt är det ju inte bara positiva tankar alla gånger, kanske jag kan fånga folks uppmärksamhet och just inspirera dem. Inte bara att gå ner i vikt, utan det kan ju även vara andra saker, att "ta tag" i saker... Ja, jag ska "fila" lite på det här och försöka få ihop en föreläsning på ca 1,5-2 timmar...så får vi se sedan...

kramen

6 kommentarer:

  1. Glömde att svara på frågan.
    Jo jag talar svenska med barnen, familjen talar spanska ihop och så läser A engelska i skolan och jag försöker att lyssna på engelska texter i musik och filmer.
    Ja det är skoj och de får ju så mycket gratis. Tänk vad en annan fick slita med språkkunskaperna ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaa du vågar!!!! DU VÅGAR!!!

    SvaraRadera
  3. Klart att du vågar.. :) Go for it!

    Nope, jag är inte sjukskriven, men jag har tagit semester nu i helgen, så min första natt blir på Onsdag. Ont har jag inte heller.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Drog ut lite på tiden innan jag kom til sängs och då hann jag piggna til lite, så typiskt men jag sov och jag vaknade ändå innan klockan ringde nu imorse. Hoppas att du får en fin Lördag. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för de fina orden om mitt inlägg om viktfredagen och kropsstylingen. De värmde.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  6. Vad duktigt att gå ner så många kilon i vikt! Klart du ska fixa en föreläsning, du vågar! Ämnet är ju så bra och intressant för många människor, så ingen kommer att bry sig om du är lite nervös i början heller...
    Lycka till!

    SvaraRadera