fredag 14 oktober 2011

Packad?

Nej, jag har faktiskt inte ens börjat - än!
Kom hem för typ  20 min sedan ifrån min och mannens date. Mysigt att träffas så där, utan några måsten eller andra förväntningar runt omkring. Vi gick till kvarterets pizzeria där han bor på veckorna (inte på pizzerian alltså, utan i det kvarteret) och så köpte vi med oss mat "hem" och bara myste tillsammans. Några timmar, sedan åkte jag hem igen, och nu måste jag ju börja packa...glömde även att jag skulle ha tankat bilen då jag var inne i Norrtälje, så det får jag göra i morgon fm,så M och jag tar oss till Arlanda, för hon är snäll och kör mig.

Så nu ska väskan fram och SOMMARKLÄNNINGEN !!!

kramiz

2 kommentarer:

  1. Ha det så underbart på resan och hoppas ni får göra massor av kul saker. Under tiden är vi hemma och gör vardagliga sysslor i hemmet *fniss*
    Trevlig resa önskar Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Det sista däör lät underbart, sommarklänningen.. Åhh, vill ju med ha sådan go värme. Hoppas nu att du får en alldeles underbar resa och dagar. För det är du värd.. Kram

    SvaraRadera