tisdag 11 oktober 2011

Satan i gatan!

Fick för mig att åka till gymmet. Glad i hågen bytte jag om och åkte dit. Började med roddmaskinen, men efter 3 min gick det inte längre, då jag såg stjärnor :( Bytte till löpbandet och körde på 6:an i 15% lut i 7 min, sedan var ju eg mina 10 minuter förbi, men jag körde även 4 st maskiner med väldigt låga vikter, 2x15 repetitioner - väldigt lugnt och sansat... men Nej, det gick bara inte!!! :(
Så, totalt blev det 30 minuters träning, sedan åkte jag hem igen, och nu är det bara knarka igen som gäller... grrrrrr.... jag tror jag lägger mig ner och dör - för jag lär ju ruttna bort i alla fall, så småning om...

Jag som kände mig SÅ taggad - BLÄ!!!

4 kommentarer:

  1. åhh tack :D
    var där inne hos henne o kollade nu med. wiih! :D
    läste din kommentar där med. hehe.., TACK! :D

    SvaraRadera
  2. Vet du... din kropp skriker på hjälp... Hjälp den! Med vad vet du!"

    SvaraRadera
  3. Nej vad tråkigt :(

    haha ja ibland klagar man utan man egentligen behöver det.Men sen finns de de som aldrig gör det men som har all rätt och göra det :)

    ja spaet var underbart!

    SvaraRadera
  4. Ajdå, kanske inte var så smart drag att dra till gymmet, ibland vill man mer än vad kroppen klarar av. Hoppas att det känns bättre idag. Kram

    SvaraRadera