fredag 21 oktober 2011

I dag känner jag mig misslyckad...

...det ÄR så konstigt... 3 dagar i Portugal med 2 luncher och 3 middagar resulterade i +4 kg på vågen ??? Min kropp är verkligen komplicerad... jag åt ju inte ens allt, eftersom jag är så himla kinkig (+allergisk, så efterrätterna gick FETBORT!) .Ja, jag ska erkänna: jag åt 2 glassar och en näve chips också(var inte ens gott så jag slängde resten) men ändå - FYRA KILO !?!

Ca 2 kg är vätska, men resten då? Så, nu är det bara att bita i det sura äpplet (även äpplen är jag allergisk mot) och streta vidare...

Jaja, på 2 dagar har jag gått ner 1,5 kg så jag kommer igen !!!

Behövde bara få kräkas lite... sorry!

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Skrev precis mitt inlägg om fredagsvägningen och kom hit för att önska trevlig fredag tillbaka. Så fick jag se ditt inlägg om vikten och så läste jag din profilbeskrivning mer ingående. Oj då så du har gjort viktresor du också.
    Jättegrattis till framgångarna!
    Jag känner mig själv dock så pass att jag vet att JAG skulle inte klara av att leva på bara soppor. Men jag är mycket imponerad på dem som kan.

    Nu en trevlig fredag och en massa skojsigheter.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. VI ska INTE börja med kräkmetoden ;)

    SvaraRadera