söndag 23 oktober 2011

Härlig söndag!

I morse började jag dagen med att hålla min valpkurs, uppe vid klubbhuset. I dag tog jag med köttbullar, som varje deltagare fick lägga på en tallrik och ha som "retning" då vi tränade. I början var hundarna väldigt fokuserade på köttbullarna, men på slutet kunde de till och med gå lösa med fokus på att titta sina förare i ögonen, och ignorerade köttbullarna helt - sååå himla duktiga!!!

Solen har verkligen varit framme hela dagen och det är just sådana här höstdagar som jag älskar! Så NAJS!!!

då jag kom hem dammsög jag, torkade golven, hängde en tvätt och körde en maskin till, städade butiken, fixade, donade och lagade middag. Fick bli kyckingfilé, klyftpotatis och currysås. Då jag serverat maten var det bara att ge sig iväg till gymmet och just nu sitter jag här i receptionen och jobbar ;)

kramen bananen

4 kommentarer:

  1. Full fart hemma hos dig, annat hos mig en riktid slapp söndag har jag haft :) Kram

    SvaraRadera
  2. Full fart som sagt hos dig! I dag är det sista dagen på min sjukskrivning och det känns mysko att börja arbeta igen, funderar på om handen verkligen håller? Det gör den väll om jag tar det varsamt och inte överanstränger den.
    I kväll skall vi sjunga i gospelkören på en föreläsning med Graham Cray- en tro som gör skillnad. Det skall bli roligt och utan noter förstås, mindre kul.
    Ha en bra dag i solen .
    Kram Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Är det du som håller i valpkursen?

    Effektiv dag har du haft också :)

    Ha det så bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. DU är så duktig!! Inte illa att få va med på 95 års kalas!!!! Och Buzza med =)=)=) Jag får inget mer,,,

    SvaraRadera