måndag 3 oktober 2011

Ni såg det nog på aftonbladets tabloid, men här får ni mer...

Hur kan ett så stort resebolag som VING göra detta mot famljer, med eller utan barn, spelar ingen roll. Många sparar lääänge för att få göra sin drömresa och sedan får man det här???

http://www.fnulan.se/2011/08/22/nu-kan-jag-inte-vara-tyst/

Naturligtvis vänder man sig till ett resebolag som man tycker är seriöst och litar på att de inte sviker ens förtroende, men det är precis vad min kära vän Malin och hennes familj + flera familjer/resenärer nu råkat ut för ?!?

Och Ving bara ger dem kalla handen? Är det att ta ansvar? Hade det inte varit bättre om de "stod för sitt misstag" och ger tillbaka pengarna till familjerna som drabbats tillsammans med en rejäl ursäkt? Nej, det här har skötts så dåligt och jag hopas, av hela mitt hjärta, att Ving nu förlorar förtroendet i folks ögon och att andra slipper utsättas för detta i framtiden.

...och jag som älskar Maria Montazzami...nu känns det bara trist att se henne göra reklam för ett så USELT företag som de faktiskt visat sig vara! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar