tisdag 11 oktober 2011

Dilemma?

Alltså, hallå... på fredag åker jag till Portugal - i 4 hela dagar kommer jag vara off, hur ska det gå??? Först tänkte jag att vad då, jag tar med dotterns mini PC, men efter att ha tänkt en gång till (ja, ibland har man bara 1 hjärncells kapacitet åtgången, än sen?) insåg jag ju naturligtvis att jag inte ska ha någon dator med mig alls !!! Vilken "retreat" blir det om jag hela tiden måste läsa bloggar, kolla facebook mm, näää...jag ska vara helt "clean" under dessa dagar...ja... det är klart, springer jag på en dator som bara står där och vill användas kan jag ju slå en flukt, men jag ska inte göra något medvetet för att komma i kontakt med cybervärlden ;)

Så jag hoppas ni kommer att förlåta att det kommer vara tyst här då jag är borta... buähhh...

kramiz

2 kommentarer:

  1. Klart att vi förlåter det, du tar igen det med att berätta en massa för oss när du kommer hem, det och en massa bilder att visa. Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk så beroende man blivit av att hela tiden kolla Facebook och läsa bloggar....då jag låg på sjukhuset var det sååå frustrerande att inte kunna läsa bloggar då man inte hade ngn dator =)
    Lycka var att jag ändå kunde kolla facebokk via mobilen =)kram Anna B

    SvaraRadera