måndag 24 oktober 2011

Så blev det måndag igen...

...och i morse sken solen, men nu har den sprungit och gömt sig igen... I kaminen knastrar en brasa och det blir varmt och skönt här hemma :)

Ska åka i till stan en sväng och leverera lite soppor och handla, sedan har jag butiken öppen 15-18, som vanligt. Tänker mer och mer på det här med föreläsandet och har redan börjat "forma" manuset i huvudet.

Dottern F ringde och berättade att de har något filmteam på skolan idag, man kan göra audition för olika filmer, så det skulle hon nog göra... :)

Nej, nu måste jag fixa mig lite!

tjng tjing

2 kommentarer:

  1. Halloj och trevlig måndag!
    Åh så mysigt det låter med en sprakande brasa, ibland så saknar jag faktiskt sånt, även om man inte kan tro det ;)

    sv: det behöver INTE vara något dyrt från garderoben, utan något som du tycker är det finaste, något som du inte tar på dig varje dag utan som är speciellt.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Sprakande i kaminen låter inte dumt alls, något sådant kan jag bara drömma om. Bra det att tankeverksamheten har startat igång hos dig. Snart skall du se att du har ett klart manus :) Kram

    SvaraRadera