lördag 1 oktober 2011

Tack Johanna!

För att du ju frågade mig om hur det gick med tävlingen !!!
Var så mycket där ett tag så den föll ur minnet...


Men...


Den vinnande motiveringen blev:


Jag vill vinna för jag är expert på göra mig en kopp te. Sedan låter jag den alltid stå lite för svalna en stund. Och denna stunden blir alltid för länge eftersom jag glömmer muggen i köket så det är bara och hälla ut. Det blir en dyr historia. Men med denna värmeplatta skulle mitt te komma in i vardagsrummet och sedan hållas i lagom temp samtidigt som jag bloggar eller facebookar!


GRATTIS JOHANNA - NU SKA DU FÅ DRICKA VARMT TE I FORTSÄTTNINGEN!!!

kramiz

5 kommentarer:

  1. Vilken alldeles underbar motivering, klart att hon skulle vinna med den :) Hoppas att du har en fin helg... Själv blir det sängen här, en natt kvar sedan för denna gången. ha en fin Söndag med familjen. Kram

    SvaraRadera
  2. Testar att skriva med en annan webbläsare
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Jippie Det funkar med Google Chrome.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Vet inte om min förra kom fram!

    Vilka uppgifter behöver du av mig?

    Tjohhooohhoo! jag vannn! :)

    SvaraRadera