måndag 31 oktober 2011

En liten betraktelse...

I går då jag jobbade på gymmet gjorde jag en liten betraktelse/observation...

Var ju spinning mellan 18-19 och det är väldigt blandat med män och kvinnor på dessa pass. Och det jag upptäckte var att det ser ut så här:


Det här är kvinnornas skohyllor


...och så här såg det ut vid herrarnas skohyllor ???

Värre än på dagis! ;)

Men... då de kom ut ifrån sitt pass såg det ut så här:


...för då hade receptionisten varit där och "fixat" :)
(tänkte att kanske kanske kommer de ihåg nästa gång de kommer att hyllorna håller för att ställa deras skor på - vad tror ni?)

Avslutar med en bild av receptionen, så ni får se var jag håller till på söndagarna:





6 kommentarer:

  1. Hihi! Sån där är jag med! Jobbade i simhall förut och med jämna mellanrum plockade jag upp en väldans massa skor. ;o)

    Sv: visst blev han fin! Och han är så nöjd själv!!!

    SvaraRadera
  2. Snacka om att dom måste ha blivit paffa :-)
    Allt bra med dig vännen????
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Ja du lustigt att många ställer krav på barn om ordning men inte själva kan klara av det ha ha

    SvaraRadera
  4. Haha! Här hemma är det Anders som brukar anklaga mig för att leka "inte röra skohyllan" :-D

    sv: Killen som hoppade klarade sig alldeles utmärkt. En volt senare stod han på fötterna :-)

    SvaraRadera
  5. hihi typiskt karlar:) ha en mysig kväll

    SvaraRadera
  6. Haha... se där jag, ett typiskt manligt drag ;) Tur tat de har en sådan snäll receptionist.. Kram

    SvaraRadera