söndag 30 oktober 2011

Jobbar - dubbla pass!

Alltså... i morse... ja jag SOV halva dagen!!! Superhärligt och något som inte händer mer än 1-2 ggr/år :)

Men i och med det så blir ju planeringen inte som man tänkt sig heller... Efter min morgonshake (hallå - mittpådagenshake menar jag!) åkte jag till N-e där jag levererade lite shakes, handlade till brukshundklubben, åkte till mina svärföräldrar och hämtade nymålade dörrfoder till ytterdörren och lite annat.

Då jag kom hem var det bara att börja med maten: blev stekta kotletter, kokt potatis, brunsås och kokt broccoli. Och så jag var klar med det var det bara att kasta på sig Friskiströjan och åka och jobba i recetionen. Jag sitter dubbla pass här idag, då vännen M ju var så snäll och tog mitt pass då jag var och förlustade mig i Portugal (känns som det var en evighet sedan, men är ju bara 2 v sen???)

Just nu är det spinning och man hör deras musik ut till gymmet....vi har väldigt duktiga spinningsugna kunder här ute och det är sällan  som det finns cyklar över på passen - duktigt!

kram kram

7 kommentarer:

  1. Du har haft fullt upp och hunnit med massor :)
    Skönt att inte jobba dubbla pass så ofta ;) förstår jag...

    Må så gott fina du <3
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Svar: vad mysigt när de gör något sådant för barnen. Jag skulle vilja se den uppfarten. Jag kan tänka mig att det är väldigt fint där :) Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. oh sova lät skönt, skall nog snart krypa ner i min renbäddade säng :)

    ja det var en trevlig kväll
    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken god middag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i någon av mina två tävlingar =)

    SvaraRadera
  5. Så skönt att sova...

    Sv: jag har börjat så smått på mina julkort... ;)

    SvaraRadera
  6. Men guuud nu blev jag trött av ditt liv.. stackars---

    SvaraRadera
  7. Full fart :) Men den där sömnen var säkert något du behövde även om dagen sedan inte blir som man hade tänkt. Kram

    SvaraRadera