torsdag 6 oktober 2011

Leker med döden...

...njae...riktigt SÅ illa är det väl inte, men för mig är det här en kamp!

Jag vet att minsta lilla snedsteg, minsta lilla slick, kommer att förstöra resten av dagen. För om jag "unnar" mig så lite som att slicka av smeten ifrån fingret, så kommer det att trigga igång alla möjliga "djävlar" och jag kommer att äta - fastän jag inte ens vill...


Men som tur är har jag diciplin idag. Inte en enda liten slick, inte en enda liten smaksmula... nej, nu är jag klar, 2 kg margarin är använt och nu ska jag se till att frakta alla dessa godsaker till frysen på brukshundklubben.


Tjing tjing!

2 kommentarer:

  1. Hjälp vad gått det ser ut.
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Duktiga du, inte bara det att du klarar att hålla dig ifrån det utan du är duktig i köket som hela tiden håller på att baka. Kram

    SvaraRadera