måndag 3 oktober 2011

regnigt

 Ja, idag var det inget vidare väder ute...men jag antar att det här är hösten, även om jag föredrar hösten när den är som den var i helgen :)
I dag är båda tjejorna hemma igen...grrr... de tycks aldrig bli helt friska ifrån den här förkylningen :(

Själv pysslar jag lite med mitt och gör väl eg inte så mycket alls, men det är väl ok en sådan här dag, antar jag...

Har i af butiken öppen i eftermiddag, då jag får träffa mina kära kunder - vilket alltid är lika roligt!

Har fått in smuts under några tangenter på datorn så de knapparna går inte ner i botten och blir då ingen bokstav - mycket irriterande...undrar om man kan pilla bort dem och göra rent? Får googla och se om jag hittar något svar på det, vill ju inte ha sönder den *GULP*

tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar