lördag 1 oktober 2011

Ryggläge

Ja, efter en dag då jag först var och handlade och sedan åkte hem och städade - som en galning (såg ut som f-n då vi ju har tre hundar som springer in och ut hela dagarna, samtidigt vill jag inte stänga dörren eller hålla dem inne då det ju är så fint väder, så då fick det bli som det blev) och till slut grillade (!) lite middag och avnjöt den, så ligger jag nu på värmedynan på sängen. Ryggen sa helt enkelt upp sig...jag som tyckt att den känts helt ok i några dagar... ja, självklart var det för att jag inte gjorde något...

Så nu spenderas kvällen isängen, med tv´n och datorn som sällis!

Hoppas ni också haft en superfin 1:a oktober

kram kram

2 kommentarer:

  1. Här hade vi en underbar 1 oktober!

    Hoppas du mår fin denna måndag och att ni kanske har lite mindre regn än vi har? Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, inget kul men ont i ryggen. Hoppas det blir/ är bättre snart.
    Kram

    SvaraRadera