torsdag 27 oktober 2011

Jackan!

Då jag kom till Intersport fanns den där jackan som jag sett bara i stl 38 (i vitt) men så fick jag syn på en annan som kostat 1400 kr och nu kostade 690 kr...tog ner en stl 44 och insåg att den skulle bli ett TÄLT...så jag provade stl 40 och den satt bra. Så då provade jag den första i stl 38 och ... den PASSADE!?!
Skillnaden var att den i stl 40 var mer "glansig" i ytan och eftersom jag bestämt mig fö ren vit så insåg jag ju att det är mer praktiskt att ha en "glansig" som går att torka av IFALL det skulle hända en mindre olycka...så...det blev den här:
och eftersom jag då hde 110 kr "tillgodo" så shoppade jag loss på ett par tunnare handskar också:



... och allt som allt blev jag 40 kr fattigare - kändes ju HELT OK !!!




8 kommentarer:

  1. Åh vad fin och vad roligt att kunna ta en mindre storlek! Du är duktig du!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var vit och fin! Du har ju tvättmaskin så det är ju bara att tvätta. Har en rosa cerice vinter jacka och den är verkligen en ljusprick i det annars mörka och det är ju samma sak med din vita jacka, en härligt jacka som piggar upp.
    I dag skall jag vara guldlock på jobbet för vi har Guldlock och de tre Björnarna som tema. I dag har vi nallefest och då kommer guldlock på besök med sitt lockiga hår med rosetter i håret. Lite kul får man ha när man har möjlighet och barnen är så tacksamma att "underhålla".
    Ha en bra fredag. Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Åh, visst är det härligt när man kan välja en storlek mindre än man tänkt sig från början!

    sv: Hoppas du har fått sova lite bättre i natt! Det är drygt när man inte får sova bra på nätterna!
    Här fick jag faktiskt sova ganska bra i natt plus att jag fick lite sovmorgon!

    SvaraRadera
  4. Jätte fin jacka! klart det går bra med vitt, är ju så snyggt

    SvaraRadera
  5. Snygg jacka! Älskar vitt! Skulle ha det själv om jag inte visste att den skulle bli skitig bara jag tänkte på att sätta på mig den ;)

    Ha en trevlig helg :)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Snygg jacka :) Instämmer en sån där glansig är bättre så man kan torka av :)

    Hoppas du får en kanonhelg nu Kramar

    SvaraRadera
  7. Du är så fin där.. :) Och jag tycker att jackan är supersnygg. Kram

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg jacka!!!

    SvaraRadera