tisdag 25 oktober 2011

Veckans in real life utmaning

Jaha, dags för veckans utmaning hos Yohanna och den här veckan handlar det om garderoben.
Till saken hör att jag ju verkligen RENSADE i min garderob då jag gick ner i vikt. Sålde, köpte nya och sålde sedan dem också på Tradera...så jag har inget sådan där "onödigt" som bara hänger, men ett plagg som väl inte kommer att användas varje dag (höhö) är ju min nysydda balklänning:




...och hur glamorös jag än vill påskina att jag är så är det oftast så här ni skulle få se mig om ni dök upp här oanmälda på en vardag:


...tunika och tights, och då det blir ännu kallare även stickade knähöga stumpor... :)

Så nu vet ni det gott folk!

kramiz



4 kommentarer:

  1. Och du är sååå duktig på att sy, jag verkligen älskar din klänning både i stil och färg. Kram

    SvaraRadera
  2. tack för titten hos mej,vilken trevlig blogg du har,
    å va vacker klänning, jag går med runt i tights å tunikor himla sköna plagg:)

    SvaraRadera
  3. Jättebra!

    Jag blir så glad över att du är med. Återkommer i morgon med sammanställningen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  4. Halloj igen!
    Nu ligger sammanställningen på real life ute:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/october/sammanstallning-av-real-life-outfit.html

    Tack så jättemycket för att du var med och delade med dig.
    Hoppas att du hänger på nästa vecka igen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera