fredag 17 december 2010

Blev en lugn eftermiddag här

Ja, luften gick liksom ur och jag hamnade på soffan. Dottern A kom hem och håller nu på att städa sitt rum. Middagen är redan förberedd, köttfärslimpa, kokt potatis med brunsås.

I kväll ska vi gå och se äldsta dotterns julsoaré. Hon ska visst sjunga och spela en hel del, så det blir kul att se. Hon satsar ju stenhårt på MVG i Musik. Likaså i Idrott. Resten blir nog VG och ev ett G i slöjd, som hon inte lägger så mycket energi på.

I kväll ska vi ta bort förbandet på mitt sår och tejpa om det...HU! Jag gillar det inte, men antar att det måste göras. Och förhoppningsvis ser det helt ok ut och jag blir nöjd. Tänk vilken TUR jag hade som fick den här justeringen betald av Landstinget! Hade jag kommit lite senare hade jag fått nöja mig med bukplastiken och haft ett veck på höften, om jag inte betalat justeringen själv alltså...

Ha en trevlig fortsatt eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det såg bra ut under förbandet.. Aldig kul om det tillstöter svårläkta sår. Vilken tur alltså att du fick den korrigeringen, själv behöver jag ingen korrigering på buken och det är jag glad för, hoppas att det är slut med operationer för min del.

    Kram

    SvaraRadera