söndag 26 december 2010

Julafton






Två av mina bröder(Lasse och Daniel)kom strax innan tre och pappa o Jacko kom strax efter, och vi drack glögg och åt saffranskorpor, struvor mm under tiden som Kalle Anka var på tv.
Sedan blev det dags för maten...oj, så GOTT det var! :)



...och MYCKET!


Och efter att ha smält all mat blev det julklappsutdelning. Jag fick mig en ny mixer, vilket jag verkligen behövde. Min gamla har väl "gjort sitt" då jag kört 3 shakes/dag i över 2 års tid :) Fick även de te-muggarna som jag önskat mig av döttrarna, ifrån Indiska, ett halsband, böcker, chokladask, pengar, trisslotter (vann 50 kr) och säkert något mer...

Sedan åt vi praliner och umgicks och hade det väldigt trevligt.

Då pappa och bröderna åkte hem var vi alla så trötta att vi faktiskt gick och la oss, men det var väl inte så konstigt efter all dramatik dagen innan...

En bra och trevlig julafton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar