tisdag 14 december 2010

Golvet blev i alla fall halvfärdigt

Jaha, nu har hela dagen gått och jag har mest suttit och pratat med min svärmor idag. Jo, jag gjorde ju en laxpaj till dem, till lunch också, men i övrigt så har jag mest suttit, så ikväll borde jag inte få så ont i höften.

Hade ju funderingar på struvor, men kanske gör jag dem ikväll, vi får se...

Golvet blev bara lagt till hälften så imorgon kommer de tillbaka och förhoppningsvis fixar svärfar resten av rummet. Hoppas!

Dottern A mår lite bättre så vi får se om hon går i morgon eller om hon ska vara hemma ännu en dag...

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Härligt, då är jag härinne och kikar.. :) Fint härinne, bra att du tog tag i denna bloggen igen. Kan vara så skönt att få skriva av sig. Ser att du och jag vägde nästan lika mycket i startvikt. Hoppas att du får en fin kväll och smärtfri :)

    Ajaj.. ser det här att det inte går attt kommentera med länkadress. Något du måste ändra i inställningar. Nett

    SvaraRadera
  2. ok...måste fråga 15-åringen hur man göra bara :)

    SvaraRadera