torsdag 16 december 2010

Vad nu då ???

Vaknar upp och tittar ut, och vad får man se? Jo SNÖ - PÅ TVÄREN !!! Jag som var så laddad för att åka till Thuns idag? Vi får se om stormen bedarrar så jag kan åka lite senare..? Hoppas!

Tjejorna ska åka till Täby Centrum efter skolan för att julklappshandla, så jag behöver inte ha bråttom hem. Ja, vi får se...

Min nyfunne "vän" Nett har en så fin blogg: www.enkoppkaffe.se Kika gärna in på den.Jag är så glad att vi fått kontakt, då vi är lite i "samma skede", även om hon ligger lite före mig vad det gäller operationer. ;)

Nej usch, det här blir en riktigt seeeg dag tror jag...återkommer senare!

1 kommentar:

  1. Tack :) Alltid kul att träffa på nya bekantskaper. :) Härlig och bra kommentar du gjorde inne hos mig ang fettvärlden. Aha, så hon sitter med design, ja då skulle hon kanske sitta med min dotter, jag hjälper henne så gott jag kan men hon tycker väl att vi inte har riktigt samma smak.. Så hon får göra som hon vill, men behöver hjälp med koder och bildredigering. Hoppas att dagen har varit bra hitills, här snöar det oxå. Kram

    SvaraRadera