onsdag 22 december 2010

:(

Jaha, mamma hade kommit till verkstan och de hittar inte vad som är fel, men det är något "riktigt" fel på den ...så nu ska den stå inne över natten och så tittar de på den i morgon, och ...ja, mamma blir kvar hemma över julen - SÅ TRIIIST !!! Jag som sett fram emot att ha henne här...*SNYFT*

...och hon får väl äta sill, knäck, kola och kakor, för det har hon ju så det räcker och blir över nu...

Nu står kalvköttet på spisen och så ska jag nog göra i ordning Jansson också.

Min batteriladdare till kameran har försvunnit och idag fick jag den nya som jag beställt, så nu kan jag ladda batteriet i den igen. *Me Like* Funderar på att köra en EFIT imorgon, kan ju vara kul, då det är en dag FYLLD av aktiviteter :)

Funderar starkt på att sova på övervåningen i natt, då det är så himla kallt där nere i vårt sovrum...är ju bara hundarna och jag så det kan ju bli mysigt...framför brasan...vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar