tisdag 14 december 2010

Lugn dag igen...

Ja, idag är det lugnt igen. Inget mer Lucia-firande eller ensemble/dans-uppträdande och vad tror ni händer? Jo, givetvis är dottern sjuk :( Antar att senaste tidens alla uppvisningar mm gjorde att hon gick på högvarv och då allt släppte, ja då kom bacillerna tillbaka...

Själv har jag slängt i en maskin med tvätt samt vikt en herrens massa tvätt som är tjejernas. I dag kommer svärfar, med svärmor i släptåg, för att lägga in ett nytt laminatgolv i dottern F´s lilla rum. Hela sju kvadrat är det :)

Själv tänker jag ta det lugnt. Hade ganska ont i går kväll så jag antar att jag "gjort för mycket" även om jag inte själv tyckte att jag gjorde så mycket. Fick mina struvjärn igår, som jag köpt på Tradera, så jag funderar på att testa att göra struvor, något som jag aldrig testat tidigare. Kan bli roligt...eller inte...vi får väl se !

10 dagar kvar till dopparedagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar