söndag 26 december 2010

En Annan dag jul...

Tjohooo...igår var vi till svärföräldrarna på middag. Svärmor var sååå orolig för vad JAG skulle äta, så till slut sa jag åt henne: "Birgitta sluta var orolig, jag äter det jag äter och äter jag inte får jag skylla mig själv" (BASTA !!!)

I dag har maken, dottern F och hennes pojkvän D varit till Uppsala. Först var vi till IKEA, där det inhandlades en byrå till dotterns rum (äntligen en vit MALM-byrå)och så "råkade" det bli en hylla + ben till denna till min butik. Vi ska lägga den ner, och göra om den till en disk till butiken. (så kan den som jag nu har som disk få komma upp och bli den hylla till hallen, som den var tänkt som från början. Men den bara råkade hamna i butiken och sedan har den fått stå där för jag inte haft någon annan disk...hänger ni med?)

Vi åt lunch på MAX...lika bra att "synda" då jag ändå håller på eller? *haha* nej, men det var gott faktiskt.

Och sedan begav vi oss till NetOnNet där dottern F inhandlade en mini-pc (en rosa och vit packard bell), en liten söt mus till denna (rosa så klart) och maken köpte sig sin spel-laptop och en väska. Själv fick jag mig en spikmatta :)

Just nu pågår byrå-bygge här på golvet...

1 kommentar:

  1. Oj, jag kan verkligen tänka mig att dte var ett slit ang vattnte, tur att ni fick ordning på det hela. Du.. vilken vacker tapet du har! Äntligen att du fick bli malmägare ;) det var ju vad du ville ha.

    Julen ver´kar ha varit bra för er liksom för oss här hemma. Men nú kan jag tycka att dte är riktigt skönt att det är vardag igen, ett tag i alafall för snart är det nyår ;)

    Kram

    SvaraRadera