måndag 27 december 2010

Trevlig kväll

Eftermiddagen avlöpte och jag gjorde lasagne till middag. Själv tog jag mig lite rökt lax. MUMSIGT !
Och efter maten åkte vi över till våra vänner N och E-K, vilket blev en väldigt trevlig kväll. Sådana kan man inte få för många av!
Har fått span på precis ett sådant "fat" som jag nu velat ha i 2 år på Tradera, och då vi inte är hemma under morgondagen så la jag ett riktigt högt bud redan nu, så får vi hoppas att ingen budar över det...och gör de det så var det inte "meningen" att jag skulle ha just det fatet.

I morgon bär det av till Heron City, där min lillebror jobbar på "Spinners". Ska bli roligt att åka dit och leka lite bland alla spel och jag hoppas också på att få gå en sväng i affärerna där och titta på lite reor :)

Sov gott mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej där..

    Hoppas att du får fatet :)
    Här äter vi tacos varannan fredag och det var just julafton som det skulle ha hänt, men men man får ju vara flexibel ;)

    Hoppas att du får en fin dag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja dessa lurendrejare, och inte har vi mycket att säga till om, det är tragiskt att ingen tar tag i detta och granskar dem noga.

    Här blir det spagetti och köttfärssås nu :)

    Kram

    SvaraRadera