måndag 20 december 2010

Fanns mycket fint

till MIG på stan ! :)
Köpte mig ett fruktfat (som jag faktiskt budade på på Tradera i helgen, samma lika, och som faktiskt var billigare i affären, vilken TUR att jag inte vann auktionen)och 2 tröjor till mig själv, för det behöver jag!

Sedan blev det då de tänkte pyjamasarna till kusinerna och lite annat smått och gott till våra tjejor, så det kan jag ju inte skriva här (LÅNGNÄSA A OCH F!!!)

Har butiken öppen mellan 15-17.45 och får se om det dyker upp några så här dagarna innan jul...hm...jag räknar med en stooor tillströmning EFTER nyår, då alla nyårslöften ska infrias. :)

I övrigt en lugn måndag. Vännerna M och D ska komma förbi med sina busungar och hämta en hylla och en tv som de ska få av oss. Blir skönt att bli av med dem.

krameli

4 kommentarer:

  1. Men åhh, det är ju underbart att kunna handla något till sig själv, det ger en extra glädje. Skulle med vilja ha något nytt och inte vet jag vad jag skall ha på mig på själva julafton. Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var MASSOR som var på REA så jag köpte 2 tröjor för 125 kr till mig själv -supergött kändes det!
    Ha en fortsatt trevlig kväll du med!

    SvaraRadera
  3. Och rea oxå... får nog hoppas att jag kommer ut på annandagsrea sedan, vore skönt att få shoppa loss lite :) Kram

    SvaraRadera
  4. Tänk att "alla" kvinnor blir litka förtjusta när man fyndar på rea! För mig är det så att reaplagg kompenserar om man har köpt något dyrt så känns det som om det kompenserar ut varandra.
    Jag älskar att gå på loppis och fynda. Tradera tittar jag bara på enstaka gånger. Har aldrig rärt mig hur det fungerar och lever "lyckligt ovetande" så länge det går.
    Visst känns det snörpligt i dag när det inte blev någon op. Anledningen till att de drog ut på det berodde nog på att de hoppades att kunna ta mig. Det skulle ju kunna vara så att någon annan patient tackat nej i stista stund eller liknande eller att det skulle bli någon lucka. När jag nu var där så var det ju bara att gilla läget och vänta utifall att. Det fattades även personal och genom ett "under" så kanske det skulle kunna dyka upp någon fårn någon anna avdelning. Det var ny personal på avd, det förstod jag när jag hörde hur de pratade om deras rutiner mm. Nu skall jag passa på att bli frisk och inte gå ut mer än nödvändigt. "Slicka mina sår" och göra färdigt min halsduk mm
    Hälsningar Mamma Mia

    SvaraRadera