onsdag 22 december 2010

Tågförsening

Jaha, tjejornas tåg skulle gå 12:07, men har nu ny avgångstid 13.10 -hoppas vi...en "tröst" är att då de är över 60 min försenade får vi tillbaka pengarna, i form av "värdebevis" att använda på SJ. Då kanske jag kan ta mig en sväng upp till Jämtland igen...*haha* Jaja, något ska vi nog hitta på!

Städar just nu i dotterns rum, tvättstugan och vårat somvrum...på 3 ställen samtidigt...är så Typiskt mig på nåt sätt...jag ska bara...och så lite här...osv
Men bara man klarar av att knyta ihop säcken till slut så.

Har även fixat med julklappar till alla valparna (ja, förutom Tuffla och Jacko för de firar ju jul här) som jag ska åka iväg och posta lite senare. I år får de 2 st godisstänger ifrån Vitakraft. Förra året fick de en pipleksak så i år tänkte jag vara lite "snällare" mot deras hussar och mattar *big smile*

2 kommentarer:

  1. Oj, här har du varit flitig med det mesta, städning, tavla, skottat, tänkt på framtiden OCH bloggat ;) Haha, skönt att läsa att det är som det skall, trist med förseningen men det kan ju löna sig om ni får ett värdebevis. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. *S* Ja, nu skruvar jag upp farten lite...och nu då jag är helt själv här hemma så behöver jag ju inte ta hänsyn till nån alls, så nu fixar jag och donar i 190 :)

    SvaraRadera