tisdag 21 december 2010

Ny smärta

De sista veckorna har jag fått en "ny" smärta, en smärta som jag inte känner igen alls. Det gör ont och "drar" i vänstra benet. Känns som att det kommer inifrån höften, men det är inte ischias, för det har jag ju levt med i ca 20 år, och det "strålar" inte direkt, utan "drar" mest...svårt att förklara...
Funderar på om den kom innan operationen, men jag tror faktiskt den kom efteråt och då är det väl bara en "följd" av att jag spänner mig, och det här att jag ligger dåligt då jag ska sova osv...jaja, jag avvaktar, så får vi se.

Min käre klasskamrat K som nu bor i Voss i Norge skrev till mig på Facebook att jag måste hålla koll efter Storken Sture, som nu flyttat från Voss till Uppland...jag som trodde det var TOMTEN som var på ingång - inte storken !?! *moahaaaa*

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar