fredag 8 juli 2011

Är det så här det är att jobba..?

*OMG* Jag hinner ju INGENTING den här veckan !?? Allra minst att blogga... känner mig helt uttömd då jag kommer hem, särskilt igår och idag då jag jobbat 13-21... men även 13-17 är en väldigt "dålig" tid att jobba. Jag hade föredragit antingen förmiddag eller kväll, faktiskt...

Konstigt, lagerarbetet är det sista jag sökte och de är de första som hör av sig..? De har fått in över 150 ansökningar på en vecka, så nu stoppar de annonsen och ska välja ut 5-8 st som de ska intervjua i v32...så nu får man se om man är en av dessa eller inte..?

Dottern A är så duktig och hjälper mig med valparna nu då jag jobbar. I går och i dag sover hon och två kompisar i tältet här ute på tomten.

pratade med dottern F idag !!! De hade haft riktigt åskväder idag, med spöregn, och precis som mor sin så tyckte hon det var superhäftigt med Europeiskt åskväder... det är SÅ mycket "starkare" på något sätt. I övrigt sa hon att man kan köpa internet tid, 30 min för bara 2 EUR, men så sa hon: "Men det känns liksom fel att göra det då man är här..." och jag sa det att det är ju meningen att de ska få tid för eftertanke då de är där, och liksom komma ifrån all modern teknik mm. I övrigt trivdes hon bra där nere.

Ja det var väl min lilla rapport för idag... jo just ja, veterinären var här i morse och vaccinerade, chippade och besiktigade valparna, och alla var utan anmärkning ! :)

sov gott!!!

1 kommentar:

  1. Visst är dte så att jobba, att hinna med livet hemma, jobb och blogg det är ett stort företag det ;) Hoppas att du får en fin helg för här blir det jobb men först tacobuffe ;) Kram

    SvaraRadera