måndag 11 juli 2011

Nu är hon här!

Ja, nu har vi - äntligen - fått hem dottern F ifrån Taizé och hon har redan bestämt sig för att åka igen nästa år, och då ska hon spendera halva tiden i "Tystnad" och inte prata alls ... vilka idéer! :) Hon verkar ha haft det superdupermysigt i alla fall och var väldigt trött då hon kom hem, så jag lär väl få höra mer i morgon antar jag...

Valparna fick hjälp utav sin mamma att GRÄVA SIG UT ur hagen igen ... hrm... dumma Kajsa! Superlajbans tyckte de, men mindre kul tyckte jag *asg*

I dag kom en telesnubbe och satte en luftledning in till vårt hus. Så nu har vi telefon igen! ...och hoppas vi får behålla den den här gången. Så idag var jag till N-e och köpte ny telefon (med 3 st handenheter) och så "råkade" det bli en ny Philips Blender också, som matchar min kaffebryggare. :)

så kan det gå...

3 kommentarer:

  1. Du har full sysselsättning med din bebisar.
    Mamma Miua

    SvaraRadera
  2. Kul med nya saker :)
    Hoppas att valparna stannar där dom ska vara och att ni får behålla kontakten i telefon världen.

    Hihi jag har skrivit om dagen hemliga möte, nu är allt officiellt :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. haha förstår du inte tyckte det var så kul *s* men det lät kul och jag fick roliga syner på näthinnan :)

    SvaraRadera