söndag 17 juli 2011

Nu är det bokat!

Jaha... nu är det bokat och klart: vi ska till Öland! :)
Vi har nu bokat 4 nätter på Hagaborg . Blir nog väldigt skönt att komma iväg, bara vi. Vi letade som galningar efter en stuga att hyra, men insåg snabbt att är det Öland och semester så får vi inte tag i någon, så nu blir det vandrarhemmet där mannen bodde då han var där och jobbade. För mig spelar det faktiskt ingen roll var/hur vi bor - bara vi kommer iväg! Vi åker den 31/7 och är åter den 4/8.

Ringde en man som var intresserad av valparna så nu sitter jag och väntar på att han ska höra av sig igen och vilja komma och titta. *hoppas*

Själv börjar jag känna mig lite konstig i halsen och vaddig i huvudet... kanske är en sommarförkylning på gång ..? *BLÄ*

kramiz

2 kommentarer:

  1. Öland som är så vackert! skönt att komma iväg lite så där :)
    hoppas att du slipper ifrån sommarförkylning
    det har blivit fel på din adress, det står jennyav..... istället för jennysv....
    kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni kommer iväg och att det är bokat, helt underbart för er :) Öland är ju så underbart vackert, finns säkert en hel del att se på resan med. Duu.. din blogglänk är fel hos mig. Kram

    SvaraRadera