fredag 29 juli 2011

Tänk att det aldrig får vara 100% bra...

Var ju till tandis, och han fyllde igen den lossnade fyllningen så att jag kan tugga på den sidan igen. Han hittade ju även 2 kariesangrepp- under gamla lagningar, där lagningarna gått sönder och det kommit ner bakterier... och vad tror ni händer? Jo, då jag äntligen kan tugga på höger sida igen, så LOSSNAR en av de där 2 lagningarna... och nu kan jag bara tugga på höger sida istället !?! Känns som att jag fått infektion eller nåt i käken, men nu åker vi ju till Öland på Söndag, så jag får allt gå med det här tills vi kommer hem igen...

kramen

2 kommentarer:

  1. Och det kostar så fruktansvärt mkt med.. inget roligt billigt nöje precis!
    Du, jag ska nog testa hos dig ;) Pratat med F och han stöttar mig! Får jag smakerna?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Billigt och bra när tänderna går sönder... not!

    SvaraRadera