fredag 8 juli 2011

Stress stress stress

Ja, i morse åkte jag in och handlade - tidigt! Har en luch för 18 personer på lördag och en för 21 personer på söndag, till Brukshundklubben. Mycket att tänka på...ingredienser, sallad, bröd, pålägg till smörgåsar som ska säljas mm mm Sedan bar det av hem och började laga den första rätten i alla fall. Blev pastagratäng.

sedan var det bara att kasta sig iväg till jobbet. Jobbar 13-17 idag och efter de 2 lååånga dagarna som varit känns det nästan som lyx ! :)

På vägen hem ska jag handla lite mer, och sedan bär det av hem där maken ska ha sin månatliga herrmiddag, så jag får väl hjälpa till lite på ett hörn, och även fixa söndagens lunch, kycklingwok. Sedan bär det av till N-e och leverera maten, så jag kan "släppa" det.

sedan har vi lilla Bryn som ska åka till sitt nya hem i morgon. Måste fixa med kontraktet (översätta det till engelska), fixa en filt som Kajsa får sova på, så han får med sig "mammas doft", samt fixa hem lite foder (då de beställda valppaketen inte kommit - än !??) óch en liten matskål som han får med sig... lilla snutten...

Sedan ska det även komma flera valpköpare i morgon, så det kan hända att det är fler som åker i morgon... kommer bli tomt även om vi kommer ha flera kvar ... de är ju MINA BÄÄÄBISAR !!!

jaja, det blir nog bra med det...

Jo just det : jag ska försöka ANDAS också!

En av mina kunder kom förbi här och hämtade sin leverans och hade en liten present med sig: en hemgjord massageolja till min onda rygg !!! Alltså, jag blir så rörd då någon gör så - helt spontant!!! Gulle !!!

Nej, nu ska jag jobba vidare, men om 1 timma är jag fri - tills söndag kl 16.45 :)

kram kram

1 kommentar:

  1. Jag blir alldeles andfådd.... varva ner fina!!!! Du måste hinna landa!

    SvaraRadera