tisdag 26 juli 2011

Supersize vs superskinny

Ja, det är vad jag har ägnat den senaste timman till, och just nu är det Hell´s Kitchen. Är jag en tv-nörd eller vad ???

Lillebror och sambon kom och hämtade sitt "odjur" ;) och vi fikade lite tillsammans. Mycket trevligt. Sedan åkte mannen och jag med ett lass med sopor, levererade lite soppor och handlade. Sedan blev det hem och fixa en sen middag, grillad kyckling med potatisgratäng. Funkade bra.

...och nu blir det tv en stund innan det är dags att gå och lägga sig.

För er med lösenord så finns det ett nytt meddelande i secretbloggen. Till dig som vill ha lösenordet: hör av dig till mig - men du som är vän, vän till en vän, släkt eller på något annat sätt står mig nära kommer inte att få det.

kramiz

3 kommentarer:

  1. Då måste jag in där och läsa :)

    har haft en alldeles underbar resa, tv har inte ens funnits i vår prioritering men lär säkert bli film / serie tittande nu när vi har kommit hem, fast inte idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Tiss tass tiss tass....been there...read that...
    kram vännen <3
    monika

    www.monkansblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. OJ, det har gått fort sen valparna var små. Jag tittar in på din blogg då och då men det är inte alltid jag skriver något. Nu när det är sommar så är det så mycket jag vill hinna med både att läsa på bloggar och njuta av livet utanför. Än har jag inte fått tag i någon som kan hjlpa mig att starta en blogg vilket jag absolut vill, för mig bara det krånglar och jag får ingen rätsida på det.

    Kram på dig och ha en fortsatt fin sommar

    enkla nettan

    SvaraRadera