söndag 31 juli 2011

***VEM VANN TÄVLINGEN DÅ ???***

Ja ni... var många som ville vinna Tupperwaresetet - så jag slängde ut 2 st tröst-surprize-pris också ! (misstänker att ni inte hade något emot det?)

Men...



vem VANN då ???




Ja ni...





...många lappar var det....






... och FÖRSTA PRISET GÅR TILL:

GRATTIS!!!


Tröstpriserna går till:

LILIoch


Maila mig era adresser:

Jag är bortrest 31/7-4/8 så priserna kommer skickas ut under nästa helg.

Och: då denna tävling var så uppskattad så kommer det snart att dyka upp flera TW-tävlingar här, så håll utkik här på bloggen!

Och tack finaste Fnulan som hjälpte mig med dragningen, genom att välja siffror !!!
(hon hade givetvis ingen aning om hur jag gjorde, då hon ju deltog själv i tävlingen, utan fick bara helt sonika säga en siffra mellan 1-18, 1-17 och 1-16, så inget fusk har begåtts *hahaha*)

STOOORA KRAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Meeeeen varför drog jag inte mitt eget nummer??? Sååååå dumt!!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj, stort grattis till vinnarna!
    Jag såg allt din tävling men hade just inte tid på en gång, sen glömde jag så klart bort det... Så jag ser fram emot fler tävlingar sen :)
    Ha det fint!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  3. Grattis till de lyckliga vinnarna :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!
    Grattis andra också!

    SvaraRadera
  5. Ja du tyvärr så har min så kallade familj sviket en gång för mycket så nu finns dom inte i våra liv längre.

    SvaraRadera