tisdag 12 juli 2011

Man KAN lära gamla hundar att sitta - bara man har tiiid!

Ja, dottern F har nu visat mig hur hon fixar sina designer till bloggen, och jag har bara lyckats fixa en enda bild än, och det lär ta tid att lära sig hur man får till de här bilderna på bästa sätt... men så här blev resultatet av den första i alla fall:

Jag är ju liksom SÅÅÅ AVIIIS på alla som kan göra så där fina bilder i sina bloggar (som t ex allra käraste Fnulan) men lugn - jag lär mig !!!

Så... om ni inte ser av mig på en stund så vet ni vad jag gör här!

tjing tjing

4 kommentarer:

  1. Men vännen det är superlätt!! Hämta hem Photoscape på nätet, och kör igång!!!

    SvaraRadera
  2. Tålamod är A och O med mycket här i livet... :-)

    Kram Izabell

    SvaraRadera
  3. Som Fnulan säger, fixa hem Photoscape, det har jag med och det är det perfekta programmet och inte behöver du inte ha så mycket kunskaper för att kunna fixa programmet. Kram

    SvaraRadera
  4. Nog var det väldigt förvirrande med tacos, det är så det känns som helg här... Och nu har jag även öppnat mig en URBAN cider ;) Kram

    SvaraRadera