tisdag 5 juli 2011

Jobbat

Ja, idag har jag ju jobbat igen och det gick bra. I dag var det inte någon surgubbe där :)

Valpköparen på den bruna valpen ringde idag och sa att de ska ha honom i alla fall! Jag tror att det blir jättebra och hennes man backar upp henne till 100% och han vill verkligen ha lilla Ozzie

Ozzie

Var skönt att få det samtalet! Det har också ringt 2 personer på valparna idag, så det känns faktiskt lite bättre nu. Jag har även bokat in en veterinär som kommer hit och chippar samt gör vetr.besiktningen på torsdag morgon kl 9. En STOR lättnad att han kommer hem till mig, så jag slipper packa in monstren i bilen och åka dit *big smile*

Då jag kom hem ifrån jobbet ville dottern A få skjuts till en kompis som hon ska sova hos i natt, så vi åkte iväg... shit - jag glömde ta undan förpackningen med kalkonkött som jag lagt på bänken... ja, Kajsa är en riktigt BÄNKTJUV så det fanns inte så mycket kalkon (läs: NOLL) kvar då jag kom hem... jaja, är man klantig så är man...

Kollar nu på Supersize vs Superskinny, tycker synd om båda två. Den stora tjejen väger 132 kg, och det är svårt att förstå att det gjorde ju jag med!?! Fast hon är 15 cm LÄNGRE än jag..?

Jaja, väntar på att mannen ska sluta jobba så han kan ringa mig... har börjat fundera på att ge honom en utmaning: att ordna med vår lilla semestertripp - så får jag se vart det bär hän... men jag vet inte... han är ju ganska "curlad" han med, så jag vet inte om han klarar av det, faktiskt..? Ja, det skulle vara en stor utmaning för han- men även för mig, som är ett sån´t kontrollfreak  *haha*

krameli

4 kommentarer:

  1. Ajdå, så det kan gå när man lämnar kvar godsaker ;) *lång näsa* kan jag tro. Ja nu har man jobbat en nbatt och sovit 4 timmar, halvsitter / ligger i soffan nu och bara har det skönt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahahah en liten tjuv ibland oss =)SKönt att det ordnar upp sig med hundarna!

    SvaraRadera
  3. Hur skön dag som helst, dottern kom förbi en snabbis på kaffe... stackarn hade åkt på öroninflammation. Hoppas att du fpår en fin dag i solen. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja här är det fullt ös hela tiden.
    Skönt att det ordnar sig med hundarna och jag tycker helt klart att du ska låta mannen din planera lite. Låta han överraska er osv.
    Kram

    SvaraRadera