söndag 10 juli 2011

Överraskning till dottern A !

Ja, idag var vi iväg på ett litet uppdrag... vi skulle ge dottern A något för att hon dels hjälpt mig så flitigt med valparna den här veckan, och dels inte fick någon resa (som dottern F som är i France, eller rättare sagt på väg hem därifrån)

Dottern F hade sagt att en bloggkompis till henne ville sälja sin kamera, så vi tog kontakt, och jodå , den var kvar... så vi köpte den. För 1500 kr

Den är ca 1,5 år gammal och var jättefin. Och dottern blev sååå glad ! Visst den är inte nyaste och senaste men jag tror det blir en bra kamera att liksom "börja" med.

Just nu är hon ute och fotar med sin kompis Fina-Lina :)

...Craig kom och han var supertrevlig. Så nu har även lilla Morran fått ett nytt hem, i Nyköping.

kram kram

3 kommentarer:

  1. Gud vad gulligt av er! Det är skoj att få överraska utan att dom förväntar sig ngt av en!
    Nu ska jag få drottningen i säng.. Jaja.. i hennes egen säng får hon allt sova!

    SvaraRadera
  2. Härligt, även de kan behöva uppmuntran och huvudsaken är att hon fick något hon ville ha. :) Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ju så roligt att fotografera..En bra sysselsättning för ungdommar, särskilt om de fotar i skog och mark. Jag kommer att återgp till min lilla kamera under sommaren. lättare att hålla med en hand.
    Gott att valpisarna "flyttar" hemifrån till nya hem.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera