tisdag 26 juli 2011

Det här med att ta brorsans hund...

... var kanske inte det smartaste valet jag gjort...med tanke på att i natt har jag blivit väckt flera gånger av en orolig kille som inte alls ville ligga på sin filt och bara sova... så vi har varit ut och pinkat (´hellre det än på dammsugaren som jag upptäckte att han också hunnit med) och sprungit upp och ner i trappan (fastän det står en grind högst upp, vilket han borde ha lärt sig den 10:e gången han sprang upp - eller?)

Jaja, i dag åker "odjuret" hem... nej, jag skojar bara, han ÄR söt och han ÄR bara 9 månader och jag förstår ju att han blir orolig av att inte vara på hemmaplan - men: jag förstår INTE det här med kisseriet, och jag VILL SOVA DE FÅ TIMMARNA JAG NU KAN SOVAAAAAA !!! ;)

Har mailat bilhandlaren och jodå, de har bilen kvar "kom gärna in och titta" fick jag till svar och det är nog så det får bli... så får vi se...

Dottern A sitter just nu i bilen med min mor på väg upp till Älvdalen där hon ska spendera några dagar med mormor och sin kompis Nelly. Blir roligt för henne.

kram kram

3 kommentarer:

  1. Nu ligger vinnaren i tävlingen uppe!

    Titta in http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/07/26/5899535-tack-till-alla-som-var-med/#kommentarer och se om just du vann!

    SvaraRadera
  2. Har svarat på din kommentar i inlägget nu :)

    Btw, så har det smygit sig in ett litet stavfel i länken när du kommenterar hos mig...tänkte du kanske ville ändra det :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Good godd! :)

    Btw har dina vänner kommit hem ännu, där ni stöka runt i sängen?)

    SvaraRadera