tisdag 19 juli 2011

Shopping i Uppsala !

Ja, i morse åkte mannen och jag iväg. Först var vi till soptippen i Norrtälje och lastade av ett helt lass med grovsopor som vi samlat på oss. Sedan bar det av mot Uppsala...

Första anhalten var Apoteket och som av en händelse så "råkar" det ligga vägg i vägg med Kapp Ahl - och jag som hade fått ett sms om att jag fick 50% på reavarorna... tråååkigt ;)

Blev lite toppar:

Sedan tog vi oss till Ikea, där vi handlade 2 Malm byråer, några turkosa handdukar, en keramikform som valparna INTE ska kunna välta ut allt vatten ur (!), nya spot-lights till köket (lika som vi redan har, men förhoppningsvis ska de här fungera ) ...



vet inte vad som hänt med ljuset..?

Mannen suckade och tyckte verkligen inte att det var roligt att gå där.... *haha* Men sedan så...

...blev han lite gladare i alla fall. Men tyvärr hade de inte ens hälften av det han skulle ha...

Sedan bar det av till nästa favvo-stället:


Så nu har vi köpt oss en ytterdörr med handtag, låscylinder med mera... och så RÅKADE jag hitta några små detaljer till badrummet också...


Vi kom inte hem förrän vid 17-tiden och då var det bara att ställa sig och baka pizza till familjen :)

Nu ser jag på "supersize vs superskinny" och sedan blir det "hell´s kitchen" innan det är dags att krypa till kojs igen.

kram kram


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig shoppingdag :) Ni fick en dag tillsammans, med affärer som passade både dig och han :) Synd att de inte ville ha valpen. Men du skall se att det dyker upp någon annan som vill ha den. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppen dag ni var iväg på :)

    SvaraRadera