torsdag 21 juli 2011

Jag har fått en utmärkelse !

Ja, det var ett tag sedan, men nu så kom jag  ihåg att jag ju skulle lägga ut den här också...jag har fått en utmärkelse av vännen Monkan med motiveringen:

"Till Jennsan som är en fantastiskt trevlig tjej med 1000 järn i elden, som behöver en stor KRAM just nu "








I utmärkelsen ingår att:


*Krama om den första person du träffar efter att du läst det här.

*Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut den på bloggen

*Skicka kramen vidare till tre vänner.

Hm... mina 10 saker kommer här:

1. baka
2. laga mat
3. "curla" min familj (sedan är det ju så att det kanske inte är positivt i längden, men jag är duktig på det i af!)
4. ödmjuk
5. träna hundar
6. sy
7. skriva långa och roliga brev... ja, skriva över huvudtaget :)
8. organisera och "styra upp" saker
9. sälja Tupperware
10. Träna ( i af då jag är frisk)

Nu skickar jag denna vidare till
 Nett, med motiveringen att hon är en sån glädjespridare i mitt liv och jag är så glad att vi "träffats"
Johanna, som är så duktig och är kandidat i "Årets cambridgekund" - gå in och rösta på henne!!!
Fnulan - skånes härligaste mammabloggare !

kramiz kramiz

1 kommentar:

  1. Fina Jenny!! TACK!!!!! Gulledej!!

    Jag kollade Johannas sida och jisses de va ju jag ju!!! Men är man inte hungrig liksom?? Supersugen på¨att testa...

    TACK!

    SvaraRadera