torsdag 21 juli 2011

Efter regn kommer sol ...

... men efter sol kommer det ju regn också, och DET är precis vad som hänt här idag! I går hade vi strålande sol och superhärlig värme, men idag är det grått och strilar ner ifrån himlen... *URK*

Alltså, eg gör det inte MIG så mycket, men då man har 6 st valpar är det inte lika roligt längre. Att ha dem inne i en hage är väldigt påfrestande då de mest står och ylar eller försöker påkalla ens uppmärksamhet genom att röjja runt - i massor... Det är SYND om dem då de är inne, tycker jag, och därför är det så trist då det är sådant här väder.

Jag klev upp kl 08 och släppte ut dem en stund, och nu har det snart gått en timma och jag måste gå ut och ta in dem igen, så de inte blir allt för kalla... men hur gott luktar blöt hund (x 6 st)? Nä, det här kommer att bli en påfrestande dag...

Återkommer!

1 kommentar:

  1. Sol här än så länge och så vill jag ha det, ikväll är det Orup i stan, får se om regnet kan hålla sig borta så man kan åka ner. En blöt hund luktar ju ijnte så gott och fu har nu 6 stycken.. hua. Kram

    SvaraRadera