onsdag 27 juli 2011

Härligt solig dag!

Ja, idag har det ju varit sommar igen !!! Härligt!
Jag hade en tid inne i N-e att passa kl 13 så bästaste M kom hit och var Valpvakt då vi åkte, mannen och jag. (dottern F med pojkvännen D åkte in till Gröna Lund med ett gäng kompisar)

Då vi kom hem så fick mannen lov att spika på ytterligare brädor runt hagen, då Pricken är väldigt snabb på att klättra över :) Han ser så NÖJD ut då han kommer, och lägger sig hos de "stora" hundarna på tomten...


Då inga ungdomar var hemma fick det bli pannkaka till mannen och sallad+rostbiff för min del. Är bara svärsonen som gillar pannkaka så det passade ju bra att ta till det idag.

I dag fick vi papprena på lånet och skrev på och skickade tillbaka dem med vändande post. Har vi TUR får vi pengarna i morgon, eller så borde de komma på Fredag, och idag har de SÄNKT priset på bilen med 4100 kr !!! Så nu väntar vi bara på pengarna och ska ringa till bilfirman i morgon. *håll tummarna nu*

Nu har jag sjunkit ner i soffan - framför tv´n (var annars? ;)

kramiz

2 kommentarer:

  1. HOPPAS HOPPAS, då kan du komma med leverans till mig??? Jag kommer nog att testa din grej ;)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag mig att jag har läst ikapp härinne.. Och jag har även hunnit landa efter vår resa med all tvätt och måsten. Håller givetvis tummarna för dig om bilen och pengarna och du skall se att du kommer att få en alldeles underbar resa på Söndag. Kram

    SvaraRadera