måndag 18 juli 2011

Måndag kväll

Jaha, de kom och de gick... och skulle fundera tills i morgon. Dottern var helt frälst så det skulle förvåna mig om det inte blir någon valp till dem ,men styvfadern verkade lite orolig över att det var "mycket pengar"... jag ÄR dyrast på Blocket, jag VET det, men jag anser också att vill man ha en hund ska man vara beredd att betala för den.

Mannen och jag planerar en tripp till Uppsala i morgon. Har lånat grannens släpkärra och ska köpa en ny ytterdörr, samt lite annat smått och gott på Bauhaus, IKEA och biltema... blir säkert en sväng in på KappAhl också, på rean. :) Mer om det kommer i morgon!!!

Sov gott alla goa vänner!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att de tar hunden, du skall se att de gör det döttrar brukar ha en förmåga att få vad de vill av sina pappor :) Hoppas att ni får det trevligt i uppsala *kram*

    SvaraRadera