fredag 15 juli 2011

Men hallå - vad händer med min dator???

Alltså, jag har mozilla firefox som webläsare och den har fungerat SÅ bra (hade explorer tidagare vilket inte fungerade alls)... men så idag, då jag öppnade upp datorn så HOPPADE allting ett snäpp åt höger, vilket gör att jag inte kommer åt att logga in på bloggen, eller se hela texten... förstår ju att detta måste bero på någon konstig inställning som jag inte hittar, är det någon som vet så får ni gära meddela mig hur jag ska göra. Just nu är jag inne på google crome, och det är bara därför jag kan skriva här...

Hämtade mannen på firman då han måste lämna in firmabilen över semesterpreioden, så nu är han ledig i 4 veckor.

Javisst ja... måste ju berätta: I dag har jag köpt mig en långklänning, med smock i livet. Det är en "one size" och det här är första gången i hela mitt liv (!!!) som jag liksom "vågar" köpa en sådan - och den sitter jättefint! (foto kan komma senare;)  Jag tror alltid att ja gär för stor för att köpa "one size", och en sådan här klänning kunde jag aldrig tänka mig att jag skulle kunna ha, men... det här är en av sakerna man måste "lära" sig - att det faktiskt ÄR så att jag KAN ha sådana plagg! *smile*

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa min nya pocket: "Varför gråter inte Emma?" om Emma Janestig, mamman till Max och Saga som dödades av "Tyskan" i Arboga. Säkert en hemsk berättelse, men också intressant.

kramen

1 kommentar:

  1. Själv har jag inte firefox, så där kan jag inte hjälpa dig, emn är det inte så att du har råkat klicka till själva zoomandet, för det har hänt mig.. kolla om den står på möjligvis mer än 100% ? Kram

    SvaraRadera