torsdag 14 juli 2011

Rätta mig om jag har fel!


Då mamman i familjen ju inte äter bröd...

...så var det ju givetvis HENNES fel att hon inte visste att det var slut, då hon var och handlade igår...

...och då är det ju inte mer än rätt...

...att hon bakar ...

...frukostfrallor till ungdomarna - och återställer ordningen !!!

Och då hon "ändå höll på" blev det även 52 Hallongrottor som ska säljas i Brukshundklubbens fik under Augusti, men tyvärr tog vaniljsockret slut, annars hade det nog kunnat bli några fler.


4 kommentarer:

  1. Vill äta frukost hos dig!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Men åhhh.. Frukost hos dig vill jag ha varje dag ;) Mumsigt gott med nybakat. Till skillnad från dig så äter jag bröd, men i mycket små mängder. Kram

    SvaraRadera
  4. MUMS! du kan få komma hem till mig med och baka hihi

    SvaraRadera