lördag 28 januari 2012

Alltså, jag mår inte bra ..?

Nej, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men jag har ont i bihålorna, måste ta nässpray med jämna mellanrum och har huvudvärk, som kommer just ifrån bihålsområdet. Jag har inte feber, hosta eller några andra förkylningssympotm, men är jättetrött och jätteslut..? SKUMT!

I går blev det klart att jag ska provjobba i butiken redan på måndag - wow! Så jag har ju inte riktigt TID att vara sjuk, och försöker ta det lugnt här hemma tills dess.

Mannen och jag åkte och handlade lite. Är just nu 8 cola zero för 95 kr på Coop, och det är något som jag inte missar, för jag är ju colazero-o-holic... så nu bunkras det upp här hemma!

I övrigt blir det en lugn kväll på soffan. Ska titta på mina favvo-muskleknuttar nu :)

kramiz

4 kommentarer:

  1. Stackare! Hoppas du piggnar på dej innan du ska jobba! Men är inte detta så typiskt? Att bli sjuk när det verkligen inte är läge...
    Håller tummar och tår!
    Krya på dej!
    Kram Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch fy, jag var likadan vid juletid. På apoteket så finns det en receptfri näsdroppa med cortison i som hjälpte mig jätte mkt. Ganska dyr men den var super bra. På tre dagar var jag frisk igen.
    Kolla med dom.

    Krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, förstår det att du inte vill bli sjuk nu. Kram

    SvaraRadera
  4. KRYA PÅ DIG! Och Lycka till i morgon!

    SvaraRadera