fredag 27 januari 2012

Yes!

I dag fick jag ett mail ifrån guldsmedsbutiken:

"Hej Jenny
nu är det dags för att sålla er sista som var bra så
hur ser det ut nästa vecka kan du komma in någon dag och provjobba
ca 11-14
vilka dagar skulle du kunna"

så: jag är ännu inte ute ur leken !!! Vad roligt!
Nu får vi se hur det känns att jobba där nästa vecka, och hoppas att de ska tycka att jag passar för jobbet! Mer info kommer - lovar!

I övrig är läget oförändrat...bihålorna och huvudet värker och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att fixa det...men som sagt: jag får hoppas det bryter ut snart, så jag kan bli frisk igen.

I morgon ska dottern F till dr med sin fot, och jag hoppas att de röntgar så vi får veta vad det är för fel på den.

Dottern A fick sin Iphone4, som hon köpt på tradera idag och den var hur fin som helst! Så nu är hon supernöjd :)

kramzen

2 kommentarer:

  1. Underbart.. Du skall se att det kommer att gå fint-fint.. Jag tror på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteglad för din skull vännen!!!!

    SvaraRadera