söndag 22 januari 2012

Jag lever!

jodå, jag lever! Sitter just nu i receptionen på gymmet och tänkte att jag måste passa på att blogga lite. Min dator lever som sagt ett eget liv just nu... skriver jag bokstaven e - så skriver den eh, skriver jag ett c - skriver den mc, t heter visst +8 just nu ??? Jag fattar ingenting??? Någon som har något bra tips att komma med? Då jag ska skriva in lösenord mm tar jag upp skärmtangentbordet, så det blir absolut rätt (men ni kan ju bara tänka hur jag höll på INNAN jag kom på att jag kunde göra det...eller, rätt ska vara rätt: det var MANNEN som kom på det!)

men nu passar jag på att surfa runt och lämna kommentarer till er!

Puss

2 kommentarer:

  1. Hahhahaa din dator verkar likna min hjärna....

    SvaraRadera
  2. Hehe.. ja dessa datorer, de kan bete sig lite hur som :) Kram

    SvaraRadera